درباره پیتر ددمن Peter Deadman

پیتر ددمن Peter Deadman از سال ۱۹۷۱ زمانیکه نانوایی و غذاخوری معروف غذاهای ارگانیک و طبیعی Infinity برایتون را مشترکا تأسیس کرد ، در حوزه ارتقاء سلامت و طب مکمل مشغول فعالیت بوده است.

چند سال بعد ، وی موسسه خیریه مرکز سلامت طبیعی را نیز مشترکا تأسیس کرد تا به تدریس روش های ایجاد سلامت فکری و فیزیکی بپردازد (یوگا ، تایچی ،چی گونگ ، مدیتیشن ، رقص ، پیلاتز و غیره).

او در سال ۱۹۷۸ به عنوان یک متخصص طب سوزنی و در سال ۱۹۹۲ به عنوان یک درمانگر طب گیاهی چین تایید صلاحیت شد و به مدت ۳۰ سال در زمینه انجام طب چین مشغول بود.

پیتر ددمن Peter Deadman تا چندین دهه به تدریس طب چین و روش های سنتی حفظ سلامت در سرتاسر دنیا مشغول بوده است. او اکنون در کلاس های ویدیویی آنلاین ، زنده و ضبط شده ، چی گونگ تدریس می کند.

Peter Deadman مشترکا مولف کتاب اصلی طب سوزنی ” کتاب A Manual of Acupuncture ” است که در انجمن های طب سوزنی در سرتاسر دنیا استفاده میشود و به چندین زبان ترجمه شده است.

پیتر ددمن , طب سوزنی و طب گیاهی چین را در انگلستان و چین مطالعه کرد و در بیست سال گذشته مشغول انجام طبابت خصوصی در شهر برایتون انگلیس بوده است.

وی در سال ۱۹۷۹ ژورنال طب چین را بنا نهاد و خود او مطالب این ژورنال را ویرایش می کند ، می نویسد و منتشر می کند.

وی همچنین مدرس طب سوزنی و طب چین بوده است و در سرتاسر انگلستان ، اروپا ، اسرائیل ، استرالیا و ایالات متحده سخنرانی هایی را انجام داده است.

او مولف کتاب ” Live Well Live Long : Teachings from the Chinese Nourishment of Life Tradition ( خوب زندگی کن ، طولانی زندگی کن : آموزش هایی از سنت تغذیه زندگی چین) ” نیز است.

این کتاب شرحی دقیق و تحقیق شده از ۲۵۰۰ سال طب چین است که به موضوعات زیر می پردازد :

رژیم غذایی ، ورزش ، پرورش فکر ، خواب ، رابطه جنسی ، بارداری ، زایمان ، ارتباط با طبیعت و موزیک ، سالخوردگی و مردن آگاهانه.

در گوشه و کنار این کتاب ، آموزش های سنتی با تازه ترین پژوهش ها در رابطه با سبک زندگی مقایسه می شوند.

سایت رسمی Peter Deadman

Comment (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *