بازاریابی طب سوزنی زیبایی صورت قسمت اول

موضوع بازاریابی چیزی است که به قلب من خیلی نزدیک است، زیرا سال‌های زیادی را در حرفه فروش و بازاریابی گذرانده‌ام قبل از اینکه بفهمم از زدن سوزن به مردم بسیار خوشحال‌تر هستم. جدای از شوخی، این پیشینه به من اطلاعاتی داد که چگونه می توانم بیماران را به کلینیک خود جذب کنم و همچنین مهمتر از آن، آنها را به عنوان بیماران عادی در مطب خود نگه دارم.

تاکید من بر بازاریابی و بیماران همیشه بر حفظ بیمار متمرکز بوده است. بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که بیماران شما به طور منظم به شما مراجعه می کنند و پیشنهادات و خدماتی دارید که آنها را جذب می کند. یک راه بسیار ساده برای رسیدن به این هدف، و کاری که ممکن است قبلا انجام دهید، همیشه این است که مطمئن شوید در پایان درمان بیمار، او را برای پیگیری مجدد رزرو کنید. این می تواند در یک هفته یا حتی سه ماه باشد. تا زمانی که تاریخ رزرو شده در دفتر یادداشت دریافت کنید، می توانید آرامش داشته باشید، زیرا می دانید که دوباره آن بیمار را خواهید دید.

در ذهن من هیچ چیز بدتر از این نیست که یک بیمار خوشحال برود و بگوید که در تماس خواهند بود یا خواهند دید که اوضاع چگونه پیش می رود. البته، نمی‌توانید بیمار را تا زمانی که دوباره رزرو نکند اجازه ندهید بیرون بیاید، اما هیچ چیز مانع از آماده کردن دفتر یادداشت و پیشنهاد برخی تاریخ‌ها نمی‌شود. طرف دیگر این موضوع زمانی است که شما انصراف دارید. هیچ کاری نمی توان برای تغییر این موضوع انجام داد، اما وقتی این اتفاق افتاد، اطمینان حاصل کنید که سعی کنید به محض لغو رزرو، عادت کنید که رزرو جدیدی انجام دهید. اگر تلفن کنند و پیام بگذارند، همین امر صدق می کند. پاسخ دادن به تماس یا ارسال ایمیلی برای پیشنهاد رزرو تاریخی برای قرار ملاقات آنها در آینده، هیچ ضرری ندارد.

اگر به‌عنوان یک پزشک، ارتباط مستمر با بیماران خود را حفظ می‌کنید و یک دفتر یادداشت کارآمد نگه می‌دارید، باید همیشه یک تمرین سالم و پرمشغله داشته باشید. ما بعداً برخی از این نکات را مرور خواهیم کرد و آنها را در چند یادآوری کاربرپسند سازماندهی خواهیم کرد تا به آرام کردن حافظه شما کمک کند.

البته، ایده اصلی پشت این مبحث این است که به شما کمک کند طب سوزنی زیبایی صورت را بازاریابی کنید و بیماران احتمالی را وارد درمان با خود کنید. همین روش ها و تکنیک ها را می توان برای هر نوع طب سوزنی یا کاری استفاده کرد. این به سادگی موردی است که آنها را متناسب با نیاز فعلی خود تنظیم کنید. اجازه دهید موضوع بازاریابی را به چند تکه کوچک تقسیم کنیم که بتوانیم آن ها را راحت تر انجام دهیم.

بازاریابی برای بیماران موجود

این احتمالا نادیده گرفته ترین اما در دسترس ترین فرصت برای افزودن کسب و کار به فعالیت خود است. به هر بیماری که درمان می کنید فکر کنید. بدیهی است که آنها از خدماتی که شما به آنها کرده اید راضی هستند. در غیر این صورت آنها یک بیمار معمولی نخواهند بود. در طول مدتی که آنها را می بینید، دانش کاملی از پیشینه و شخصیت آنها خواهید داشت. مهمتر از آن، آنها به توانایی ها و قضاوت شما اعتماد خواهند کرد. بنابراین، قبل از اینکه حتی در مورد یک آگهی در روزنامه فکر کنید، با افراد عادی خود صحبت کنید. از آنها سوال بپرسید. آیا آنها دوست دارند درمان طب سوزنی صورت را امتحان کنند؟ شاید بخواهید به عنوان سپاسگزاری از اینکه یک بیمار وفادار هستند، یک درمان با تخفیف ویژه به آنها پیشنهاد دهید. چند کوپن تخفیف چاپ کنید و به بیماران بدهید تا به دوستان و اقوام ارسال کنند. این یک راه خوب برای انتشار این خبر است.

یکی دیگر از روش‌های مؤثر تبلیغات برای بیماران معمولی خود، سازماندهی یک روز باز یا عصرانه است که در آن درمان‌های جدید را نشان می‌دهید و به هر سؤالی در مورد آنچه ارائه می‌دهید پاسخ می‌دهید.

بیماران قدیمی یا از دست رفته را به خاطر بسپارید. من مطمئن هستم که شما یک کمد بایگانی از پرونده های بیمارانی دارید که مدتی است به مطب شما نرفته اند. با درمان جدیدی که ارائه می شود، این فرصتی عالی برای برانگیختن مجدد برخی از علاقمندان و جذب مجدد آنها برای دیدن شما فراهم می کند.

البته، آنها ممکن است دوستان یا اقوام دیگری نیز داشته باشند که مایلند طب سوزنی را امتحان کنند، بنابراین نامه ای حرفه ای در این زمینه بنویسید:

“مدتی است که شما را در کلینیک دیده ایم، بنابراین مایلیم شما را در جریان برخی از پیشرفت‌های جدید هیجان‌انگیز قرار دهیم که مطمئنم مورد توجه شما خواهند بود”.

شما می توانید در بازاریابی خود با بیماران موجود بسیار جسور باشید. می تواند شجاعت شما را به همراه داشته باشد، اما می تواند سودهای بلندمدتی نیز به همراه داشته باشد. شاید نگاهی به پایگاه داده بیماران خود بیندازید و 50 بیمار معمولی خود را فهرست کنید. سپس کارت یا ایمیلی تهیه کنید که از حمایت مداوم آنها تشکر کرده و یک درمان رایگان طب سوزنی صورت را به آنها پیشنهاد دهید. این احتمال وجود دارد که چند پاسخ شوخی دریافت کنید: «پس فکر می‌کنید من باید کاری با صورتم انجام دهم؟»

با این حال، به یاد داشته باشید که هر فردی، جوان یا پیر، مرد یا زن، می‌تواند از طب سوزنی زیبایی صورت بهره مند شود. این نوع بازاریابی بسیار قدرتمند است. اگر با دقت بیشتری به آن نگاه کنیم، شما با ارائه یک درمان رایگان به یکی از وفادارترین بیماران خود تشکر می کنید. بسته به هزینه های درمان شما، این می تواند به ارزش 100 پوند باشد. بدیهی است که این پیشنهاد رایگان این مبلغ برای شما هزینه ندارد، اما بیمار شما این را نمی بیند. آنها فقط درمان 100 پوندی رایگان را می بینند.

ارائه درمان ممکن است با ایده آل های کسب و کار شما مغایرت داشته باشد، اما به آن به عنوان بخشیدن چیزی نگاه نکنید. به آن به عنوان یک سرمایه گذاری در کسب و کار جدید خود نگاه کنید. این 50 بیمار هسته اصلی کسب و کار شما هستند. آنها خبر را منتشر خواهند کرد و مهمتر از آن، اگر رفتاری را که شما ارائه می دهید دوست داشته باشند، دوباره رزرو خواهند کرد.

و این من را به خوبی وارد مرحله بعدی استفاده کامل از پایگاه بیمار موجود شما می کند. طرح «ارجاع به دوست» را معرفی کنید. شما می‌توانید سیستمی را راه‌ اندازی کنید که به بیماران خود وقتی بیمار جدیدی را به کلینیک شما معرفی می‌کنند، پاداش می‌دهد – شاید برای هر بیمار جدیدی که معرفی می‌کنند، تخفیفی برای درمان بعدی آنها باشد. چاپ برخی از کارت های معرفی می تواند یک راه ساده و موثر برای بازاریابی عمل شما باشد.

در حالی که این موارد را چاپ می کنید، می توانید برخی از کارت های وفاداری بیمار را نیز تهیه کنید. اینها یک راه عالی برای حفظ بیماران و همچنین معرفی درمان های جدید شما هستند. یک پیشنهاد ممکن است این باشد که کارت بیمار را هر بار که درمان می‌کنند مهر بزنند و سپس، به عنوان پاداش، دهمین درمان می‌تواند یک درمان رایگان طب سوزنی صورت باشد. این یک راه عالی برای وفادار نگه داشتن بیماران و همچنین تشکر از آنها به خاطر عادت مداوم آنها است.

برگرفته از کتاب طب سوزنی زیبایی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *